فاطمی امین: تولید صنعت فولاد در دولت سیزدهم به ثبات رسید

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با حمایت‌های دولت سیزدهم، تولید صنعت فولاد کشور به ثبات رسیده و نیاز همه واحدهای تولیدی برای تامین مواد اولیه برطرف شده است.

به گزارش اگزیم‌نیوز، سیدرضا فاطمی‌امین امروز شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی بندرگز در جمع خبرنگاران افزود: تلاش فعالان اقتصادی در شرایط کنونی برای حفظ و ارتقای تولید در واحدهای تولیدی شایسته قدردانی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به حمایت‌های انجام‌شده از پتروشیمی اشاره کرد و گفت: از اوایل اردیبهشت امسال حمایت از واحدهای فعال این بخش آغاز شده و تولید چند ماه اخیر به اندازه یکسال رشد داشته است.

به گفته وی، کمبود سرمایه در گردش، تامین نشدن به موقع مواد اولیه و بازاریابی (تجارت) از مهم‌ترین مشکلات صنایع پتروشیمی کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص آخرین وضعیت واردات خودرو افزود: آیین نامه واردات خودرو در دولت مصوب شده و شرایطی برای واردات خودرو پیش بینی شده که حدود ۳۰۰ کسب و کار درخواست دادند که این واردات را انجام دهند.

فاطمی امین افرود: برخی از این واحدها شرایط واردات خودرو را ندارند و تا چند هفته آینده شرکت‌های واجد شرایط مشخص می‌شود.

وی هدف از سفر به گلستان را دیدار با صنعت‌گران و مسئولان و بررسی مشکلات این استان اعلام کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که در بدو ورود به گلستان از یک واحد تولیدی پتروشیمی در شهرک صنعتی بندرگز بازدید کرده بود برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سرخنکلاته راهی گرگان شد.

کد خبر 56799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =