دکتر اصغر ابوالحسنی سرپرست پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی شد

دکتر اصغر ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی با حفظ سمت سرپرست پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی شد.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، دکتر علی صالح آبادی در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید پژوهشکده پولی و بانکی، با تشکر از زحمات دکتر شاپور محمدی، اظهار داشت: موضوعات متعددی در بانک مرکزی نیاز به کار پژوهشی دارد که پژوهشکده پولی و بانکی به عنوان بازوی فکری می تواند کمک مناسبی باشد.

وی با بیان اینکه، گزارشات فنی پژوهشکده پولی و بانکی در سطوح بالای سیاست گذاری ها مورد توجه قرار می گیرد، اظهار امیدواری کرد: پژوهشکده مانند گذشته پژوهش های ارزنده و قوی را ارائه و حتی بهتر از گذشته به پیش برود.

رییس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به اینکه دکتر ابوالحسنی در حوزه های بانکی فردی موثر و توانمند است بنابراین تجربیات ایشان می تواند در تحقق اهداف پژوهشکده کمک مناسبی باشد.

در ادامه این جلسه دکتر اصغر ابوالحسنی سرپرست پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی افزود: فعالیت پژوهشکده پولی و بانکی روال مناسبی دارد و مرجع مناسبی برای محافل علمی و پژوهشی داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به برنامه ۵ ساله تدوین شده در پژوهشکده پولی و بانکی، ادامه داد: اگر این برنامه پیاده سازی شود جایگاه مناسبی برای پژوهشکده ایجاد خواهد شد ضمن اینکه می تواند بازوی کاربردی مطلوبی برای بانک مرکزی باشد.

شاپور محمدی رییس سابق پژوهشکده پولی و بانکی نیز با اشاره به حمایت های بانک مرکزی از پژوهشکده پولی و بانکی، تصریح کرد: پژوهشکده دارای نیروهای متخصص و ارزنده ای است.

وی گفت: برند پژوهشکده همواره در محافل اقتصادی و سیاست گذاری شناخته و طی سال های گذشته نیز تلاش هایی برای ارتقا کیفیت و کمیت آن انجام شده است.

محمدی با اشاره به ارتقا نظام اداری پژوهشکده، ادامه داد: برنامه ۵ ساله تدوین شده برای پژوهشکده می تواند به عنوان چراغ راهنما به ارتقای آن کمک کند.

وی با آرزوی توفیق برای دکتر ابوالحسنی گفت: هرچند تعداد اعضای هیات علمی این پژوهشکده افزایش یافته اما با توجه به ارتقای فعالیت ها نیاز به جذب بیشتر نیروی انسانی متخصص وجود دارد.

کد خبر 57022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =