امروز؛ آخرین مهلت ارسال مدارک صادرکنندگان نمونه استان تهران

معاون کسب‌وکار اتاق تهران که پیشتر از متقاضیان شرکت در جشنواره صادرکننده نمونه استان دعوت کرده بود، اعلام کرد که مهلت ارائه مدارک متقاضیان به دبیرخانه جشنواره تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۲۴ آبان است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز از اتاق بازرگانی تهران، هومن حاجی پور، رئیس دبیرخانه اجرایی انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران از استقبال گسترده فعالان اقتصادی و افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این رویداد نسبت به سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به رشد ۱۰۰درصدی استقبال تجار از جشنواره انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی در سال جاری و ضمن تقدیر از مشارکت صادرکنندگان، از متقاضیان خواست که از طریق مراجعه به پروفایل کاربری‌شان در سامانه سازمان توسعه تجارت (e-tpo.ir) فایل راهنمای آماده‌سازی زونکن مدارک را دریافت کرده و براساس راهنمای موجود در آن، مدارک خود را تدوین و حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی واقع در ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به آدرس خیابان مطهری، روبه‌روی خیابان سنایی، پلاک ۲۷۵، ساختمان جدید اتاق بازرگانی تهران، طبقه چهارم تحویل دهند.

معاون اتاق تهران افزود: برای افزایش جذابیت و رقابت در این دوره، تلاش می‌کنیم علاوه بر پارامترهای قبلی، معیارهای تازه‌ای در گروه‌های کالایی برای ارزیابی صادرکنندگان استان تهران در نظر بگیریم که پس از تصویب در کارگروه مربوطه اعلام خواهد شد.

از سال ۱۳۹۶ تاکنون هر ساله فرآیند رسیدگی به پرونده بنگاه‌های صادرکننده و انتخاب صادرکنندگان نمونه استان، از سوی سازمان صمت به اتاق بازرگانی تهران واگذار شده است. تجربه انجام دقیق، منظم و کارشناسی‌شده این فرآیند باعث شده است تا مجموعه وزارت صمت به این نتیجه برسد که اتاق تهران به بهترین نحو ممکن این فرآیند را انجام می‌دهد و به همین دلیل در پنج سال گذشته، به طور متوالی این تفویض اختیار و مسئولیت انجام شده است و سال جاری، ششمین دوره‌ای خواهد بود که این فرآیند بررسی مدارک شرکت‌کنندگان و انتخاب برگزیدگان و تقدیر از آنها توسط اتاق تهران صورت می‌گیرد.

کد خبر 58025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =