واگذاری۹۰ هزار میلیارد تومان از سهام عدالت پالایشگاه شازند به تأمین اجتماعی

شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به منظور تقویت بنیه مالی سازمان تأمین اجتماعی مصوب کرد تا معادل ۹۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند به این سازمان واگذار شود.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز، در هفتاد و هشتمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا که با حضور سران سه قوه و دیگر اعضا برگزار شد، موضوع تسهیل رد دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی مصوب شد که معادل ۹۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند بابت رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی واگذار شود.

این تصمیم با هدف تقویت بنیه مالی سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان و مطالبات بخش سلامت شامل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌های طرف قرارداد اتخاذ شد.

در این جلسه که به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضا همچنین مقرر کردند به منظور تقویت توان ارزی کشور و ترغیب هر چه بیشتر فعالان اقتصادی به بازگرداندن حداکثر ارز به چرخه اقتصادی، صادرکنندگانی که مبلغی بالاتر از ارزش پایه گمرکی برای کالای صادراتی خود اظهار کنند، مورد حمایت قرار گیرند و تسهیلاتی در این زمینه برای آنان در نظر گرفته شود.

کد خبر 58344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =