چند کارت بازرگانی در تهران فعال است؟

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در هفت ماهه امسال حدود ۱۷۵۷ کارت بازرگانی صادر و تقریبا ۴۴۰۲ کارت بازرگانی مجدد تمدید شده و در مجموع بیش از ۱۴ هزار و ۹۰۰ کارت بازرگانی در تهران فعال است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، حسن میرزایی درباره کارت‌های بازرگانی فعال افزود: در حال حاضر حدود ۱۴ هزار و ۹۰۵ کارت فعال بازرگانی در تهران وجود دارد. بیش از ۵۰ درصد از کارت‌های بازرگانی فعال کل کشور مربوط به استان تهران است.

به گفته این مقام مسئول در هفت ماهه امسال حدود ۱۷۵۷ کارت بازرگانی صادر و تقریبا ۴۴۰۲ کارت بازرگانی مجدد تمدید شده است که یعنی در مجموع حدود ۶۱۵۹ کارت بازرگانی صادر و تمدید شده است.

میرزایی همچنین از برگزاری ۹ جلسه میز کالایی و تصویب ۳۱ مصوبه در این جلسات خبر داد و اظهار داشت: این ۹ جلسه در خصوص مشکلات صادراتی بخش‌های تولیدی مبل، ظروف یکبار مصرف، فرش دستبافت، شیشه و آبگینه، صنعت چوپ، شیرآلات بهداشتی، محصولات فلزی، سنگ و بخش کشاورزی حوزه خوراک دام و آبزیان برگزار شده است. هدف از برگزاری این میز های کالایی بررسی مشکلات صادر کنندگان در زمینه های مختلف و همچنین ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات است.

کد خبر 58490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =