تحقق وعده مالیاتی وزیر اقتصاد یک روز پس از سفر به سیستان و بلوچستان

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در راستای دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بخشودگی مالیاتی مودیان حقیقی استان سیستان و بلوچستان در حکمی اجرای ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم را تا سقف ۱۰۰ درصد تا پایان سال جاری به مدیرکل امور مالیاتی این استان تفویض کرد.

به گزارش روز شنبه اگزیم نیوز از وزارت امور اقتصادی و دارایی، در راستای سفر، وزیر اقتصاد به استان سیستان و بلوچستان، «داود منظور» رییس کل سازمان امور مالیاتی کل کشور در نامه‌ای به «سید حامد حیدری» مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به این استان و در جهت تکریم و حمایت از مودیان اشخاص حقیقی آن استان، بدین وسیله بخشودگی جرائم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های غیر مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده را با رعایت مقررات ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم تا سقف ۱۰۰درصد تا پایان سال ۱۴۰۱ به اداره کل مالیات استان سیستان و بلوچستان تفویض می‌شود.

در این نامه تاکید شده است که گزارش میزان، بخشودگی جرائم در اجرای این تفویض اختیار را به تفکیک هر یک از شهرستان‌ها و در پایان هر ماه به دفتر حسابداری، وصول و استرداد مالیاتی گزارش کنند.

همچنین وزیر اقتصاد در سفر به استان سیستان و بلوچستان گفت: وزارت اقتصاد درباره جرایم، دیرکردها و ... اختیار دارد و از این اختیار استفاده می‌کنیم و تمام جرایم و دیرکردهای مالیاتی استان سیستان و بلوچستان را بخشوده اعلام می‌کنیم.

تحقق وعده مالیاتی وزیر اقتصاد یک روز پس از سفر به سیستان و بلوچستان

کد خبر 58611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =