افزایش درآمدهای ارزی با تعریف بازارهای جدید برای محصولات پتروشیمی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر لزوم بازاریابی بر محور افزایش درآمدها گفت: برای تولیدات پتروشیمی ایلام نیز بازار به نحوی بررسی و تعریف شود که حداکثر سود از صادرات محصولات کسب شود.

به گزارش اگزیم‌نیوز، «حسن نشان زاده مقدم» امروز (یکشنبه)در حاشیه مراسم بهره‌برداری از نخستین و پیشرفته‌ترین پروژه تصفیه پساب شیمیایی کشور (zld) در پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه با رفع موانع باید تولید را در این پتروشیمی افزایش دهیم، افزود: اقتصاد تولید باید پایدار باشد.

وی به تامین بخشی از آب از مسیر تصفیه پساب اشاره کرد و ادامه داد: اجرای این طرح باید به کاهش مصرف آب اثر گذار باشد.

نشان زاده به تنوع خوراک در پتروشیمی ایلام اشاره کرد و گفت: گسترش دامنه خوراک ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم بازاریابی بر محور افزایش درآمدها گفت: برای تولیدات پتروشیمی ایلام نیز بازار به نحوی بررسی و تعریف شود که حداکثر سود از صادرات محصولات کسب شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کارگروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس می‌خواهیم متفاوت فکر کنیم، کار کنیم و ارزش افزوده حداکثری داشته باشیم.

مهدی قربانی معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه صنعت پتروشیمی به مناطق کم‌برخوردار کشور رسیده، گفت: صنعت پتروشیمی در این مناطق به اشتغال‌زایی کمک کرده است.

وی ایجاد پتروشیمی در استان ایلام را منشأ تولید ثروت دانست و ادامه داد: وظیفه ما این است که این سرمایه‌گذاری را به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

قربانی حل تعارضات و ایجاد اجماع را از اهداف مهم دانست و گفت: با همفکری و اجماع مسائل را حل خواهیم کرد.

کد خبر 59561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =