هم افزایی سیاست های اقتصادی در پساتحریم

رییس جمهوری در دیدار نوروزی با جمعی از کارگزاران قوا و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی کشور اعلام کرد که دولت مصمم است در سال ۱۳۹۵ برنامه های خود را برای تحقق سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی، با شتاب بیشتری در فرصت پسا تحریم ادامه دهد.

رییس جمهوری در دیدار نوروزی با جمعی از کارگزاران قوا و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی کشور اعلام کرد که دولت مصمم است در سال 1395 برنامه های خود را برای تحقق سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی، با شتاب بیشتری در فرصت پسا تحریم ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار که در دفتر رییس جمهوری برگزار شد؛ این مطلب را با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» بیان کرد.
وی همچنین از حمایت از تولید داخلی، تنظیم برنامه ها در جهت رونق اقتصادی در همه بخش ها همزمان با حفظ روند کاهنده تورم، ایجاد اشتغال مولد برای جوانان، تعامل سازنده با جهان و جذب سرمایه و فناوری های نوین به کشور، به عنوان نکات مورد تاکید در سیاست های اقتصاد مقاومتی نام برد.
رییس جمهوری با بیان این که 'رویکرد عملیاتی دولت یازدهم در حوزه اقتصاد، مبتنی بر بندهای اقتصاد مقاومتی بوده و این روند با قدرت بیشتری در فرصت پساتحریم ادامه خواهد یافت'؛ افزود: اقتصاد مقاومتی با رویکرد درون زا و برون نگر، اقتصادی توانمند و تاثیر ناپذیر از تهدیدات خارجی، اما بهره مند از سرمایه و فناوری است.
 

 

کد خبر 6005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =