توزیع ۴۵ درصد از بنزین و نفتگاز کشور در شبکه برندینگ

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه ۴۵ درصد از بنزین و نفتگاز کشور از طریق شبکه برندینگ توزیع می‌شود، گفت: اکنون ۷۱ شرکت در برندینگ جایگاه‌های سوخت فعال هستند.

به گزارش اگزیم نیوز، «علی‌اکبر نژادعلی» امروز(شنبه)در مراسم امضای قرارداد تأمین، انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی در حوزه شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت راهبر ترابر انرژی که با حضور جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد، با بیان اینکه شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع از سال ۹۷ آغاز شد، افزود: سمت و سوی این موضوع براساس اهداف انجام نشد.

وی ادامه داد: ۷۱ شرکت اکنون فعالیت دارند و ۴۵ درصد از توزیع بنزین و نفتگاز از طریق این شرکت‌ها انجام می‌شود.

نژادعلی تاکید کرد: برندینگ در کشور بر اساس اهداف اصلی که تولید و توزیع است انجام نشده و ما در تلاشیم شرکت‌های ۱۰ گانه پالایشی که براساس تولیدات خود برند خاصی دارند، فعال شوند.

وی گفت: ساماندهی ویژه و اهداف عالی را که شرکت‌های پالایشی بر اساس اصول اصل ۴۴ قانون اساسی انجام دهیم.

کد خبر 60167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =