اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۱۰۰۰ نفر در استان یزد

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: با تامین مالی ۱۳۳ میلیون یورویی طرح ایجادی "شرکت فولاد آلیاژی ایران" توسط این بانک از محل منابع صندوق توسعه ملی و به صورت سندیکایی، پیش بینی می شود برای بیش از ۱۰۰۰ نفر در استان یزد به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مجید غفوری منش ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: این طرح شامل بخش های ذوب، برق، آبرسانی و اکسیژن است که علی رغم شرایط سخت تحریمی تاکنون در حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال جاری به بهره برداری آزمایشی و اوایل سال آینده به بهره برداری صنعتی خواهد رسید.

وی افزود: از دیگر دستاوردهای بانک توسعه صادرات ایران در یزد، تامین مالی طرح ایجادی شرکت مجتمع فولاد اردکان با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیون یورو بوده که به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی از رشد ۱۶۰ درصدی تسهیلات اعطایی در شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران در ۹ ماهه ابتدای سال خبر داد و گفت: تا پایان آذرماه ۱۴۰۱ بالغ بر۶ هزار و ۲۷۳ میلیون ریال تسهیلات به مشتریان صادرات محور استان یزد پرداخت شده است.

وی با اشاره به رشد ۲۱ درصدی اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان، گفت: برنامه ریزی مستمر و پیگیرانه برای تعامل با شرکت های دانش بنیان در شعبه یزد انجام شده و نتیجه آن رشد اعطای تسهیلات و خدمات به این شرکت ها بوده است.

به گفته غفوری منش، شعبه یزد بالغ بر دو هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال تسهیلات طی ۹ ماه سال جاری به شرکت های دانش بنیان و فناور استان یزد تخصیص داده است.

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران اذعان داشت: این شعبه در دوره مذکور موفق به رشد ۵۳ درصدی در بخش وصول مطالبات، رشد ۱۲۵ درصدی در بخش جذب مشتری جدید و رشد ۱۸۹۵ درصدی در بخش صدور ضمانت نامه های ریالی شده است.

کد خبر 60609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =