بورس، محلی مناسب برای کشف قیمت خودروهای وارداتی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروهای وارداتی هم باید وارد بورس کالا شده، کشف قیمت شوند و مردم هم بتوانند حق انتخاب و فرصت انتخاب را از لحاظ کیفیت به قیمت داشته باشند.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم نیوز از سازمان بورس و اوراق بهادار، «فرهاد طهماسبی» درباره عرضه خودرو در بورس کالا، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مزایایی که عرضه درست و صحیح خودرو در بورس کالا می‌تواند به دنبال داشته باشد، قطع دست دلالان از این بازار است.

وی معتقد است: وجود تعادل در عرضه و تقاضا تاثیر مثبتی را بر روند بازار به دنبال دارد.

طهماسبی افزود: فرآیند درست و متعادل عرضه و تقاضا می‌تواند به کشف واقعی قیمت خودرو کمک کرده و پاسخگوی تقاضا باشد و در غیر این صورت مشکلی از بازار خودرو حل نخواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه بهتر است مابه‌التفاوت قیمت خودرو صرف توسعه، به‌سازی و کیفیت خودرو شود، ادامه‌داد: ضرورت آزادسازی رقابت از راهکارهای مهم برای عرضه خودرو در بورس کالا تلقی می شود.

وی با تاکید بر ورود محصولات خارجی و مشابه به بورس کالا، گفت: در این زمینه باید خودروهای وارداتی هم وارد بورس کالا شده، کشف قیمت شوند و مردم هم بتوانند حق انتخاب و فرصت انتخاب را از لحاظ کیفیت به قیمت داشته باشند.

کد خبر 60819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =