طبقه بندی کشتی  ایرانی در ایتالیا

مؤسسه خدمات طبقه‌بندی آسیایی رینا اخیراً ۲ کشتی باربری ۱۵هزار تنی متعلق به خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را طبقه‌بندی کرده است

یک شرکت ایتالیایی خدمات طبقه‌بندی کشتی اخیراً ۲ کشتی باربری ۱۵هزار تنی متعلق به خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را طبقه‌بندی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز به نقل از پایگاه خبری مریتایم استاندارد، مؤسسه خدمات طبقه‌بندی آسیایی رینا اخیراً 2 کشتی باربری 15هزار تنی متعلق به خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را طبقه‌بندی کرده است.

این نخستین باری است که این مؤسسه طبقه‌بندی ایتالیایی یک کشتی باری خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را طبقه‌بندی می‌کند.

این طبقه‌بندی نتیجه تفاهم‌نامه‌ای است که مدت کوتاهی پس از لغو تحریم‌ها به امضای مؤسسه رینا و مؤسسه طبقه‌بندی مستقر در تهران رسیده است. سرمایه گذاری مؤسسه رینا در بخش طبقه‌بندی دریایی در این منطقه نشان دهنده تعهد مستحکم ایتالیا به ایجاد روابط با کشورهای خاورمیانه و به‌ویژه ایران است.

آندره‌آ دی‌بلا، مدیر منطقه خاورمیانه مؤسسه رینا در این باره گفت: «تمام مؤسسات طبقه‌بندی تلاش دارند وارد بازار ایران شوند. شراکت اخیر ما با مؤسسه طبقه‌بندی ایرانی یک اقدام استراتژیک بود که در گسترش حضور ما و وارد کردن تخصص طبقه‌بندی به منطقه موفق بوده است».

هدف از این همکاری حمایت از آزمایش، نظارت، طبقه‌بندی و خدمات صدور گواهینامه در ایران در 4 حوزه دریایی، انرژی، زیرساختها، حمل و نقل و تجارت است.

در ژانویه امسال، مؤسسه رینا اقدام به گشایش دفتری در تهران کرد که از طریق آن این مؤسسه خدمات خود را در این حوزه‌ها ارائه می‌کند. مسئولان رینا می‌گویند طی سال آینده، قصد دارند حضور خود را در ایران و خاورمیانه بیشتر تقویت کنند و بازارهای جدید را توسعه دهند.

کد خبر 6085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =