وزیر نفت: پروژه‌های خوبی برای افزایش تولید نفت و گاز تعریف شده است

وزیر نفت گفت: پروژه‌های خیلی خوبی برای سال ۱۴۰۲ در بحث افزایش تولید نفت و گاز و افزایش ظرفیت پالایشی کشور تعریف شده است که قطعاً ارزآوری و اشتغالزایی خوبی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز، جواد اوجی با اشاره به اقدامات وزارت نفت برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید»، اظهار داشت: پروژه‌های خیلی خوبی را برای سال ۱۴۰۲ هم در بحث افزایش تولید نفت و گاز و افزایش ظرفیت پالایشی تعریف کرده‌ایم.

وزیر نفت اضافه کرد: این پروژه‌ها و افزایش تولیدات نفت، گاز و پتروشیمی، قطعاً ارزآوری و اشتغالزایی خوبی را به همراه خواهد داشت که به‌تبع در بحث مهار تورم هم اثرگذار است.

اولین همایش «بهار خدمت» با تکیه بر تحقق شعار سال ۱۴۰۲، مبنی بر «مهار تورم و افزایش تولید»، صبح دوشنبه (۶ فروردین ۱۴۰۱) با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، اعضای هیأت دولت و مدیران ارشد در سالن اجلاس سران برگزار شد.

رئیس‌جمهور در این همایش، توصیه‌های مهمی درباره توقف اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی، برخورد قاطع با مدیران شرکت‌هایی که ارزشان را برنگردانند و ارائه اصلاحیه به مجلس برای حذف مصوبات تورم‌زا در بودجه امسال مطرح کرد.

کد خبر 61951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =