قیمت مصوب گوشت مرغ همچنان ۶۳ هزار تومان است/ برخورد جدی با گرانفروشان

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که نرخ مصوب مرغ در بازار همان ۶۳ هزار تومان است و هیچ تغییری نکرده است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، با خاطیان برخورد می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز از وزارت جهادکشاورزی، «مسعود امرالهی» با بیان این که فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب تخلف است، افزود: گشت‌های نظارتی در استان‌ها بر روند عرضه و تقاضا نظارت دارند و با گران‌فروشان و کم‌فروشان برخورد می‌کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که در خصوص عرضه مرغ در سراسر کشور مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: با تدابیر وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام، عرضه مرغ منجمد در کنار مرغ گرم در حال اجراست.

وی با بیان این که نرخ مصوب مرغ ۶۳ هزار تومان است و این نرخ هیچ تغییری نکرده است، تصریح کرد: اگر چنانچه شاهد افزایش قیمت نامتعارف در بازار باشیم، بازرسان ما در سراسر کشور آماده هستند با آن برخورد جدی داشته باشند .

به گفته وی، توزیع مرغ منجمد نیز در سراسر کشور آغاز شده است و در این خصوص نیز مشکلی وجود ندارد.

امرالهی با تاکید بر اجرای طرح مبارزه با گرانفروشی، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند و بازرسان مردمی نیز بازرسان ما را در اجرای این طرح همراهی می‌کنند.

کد خبر 62422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =