داستان سرایی ناشی از غرض‌ورزی جناحی

وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در حالی که رئیس جمهور به طور شفاف دلیل خروج رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه را اعلام کرده، اما برخی رسانه‌ها با غرض ورزی جناحی به دنبال داستان سرایی هستند.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم‌نیوز، وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ روزنامه سازندگی با عنوان «شکست برنامه‌های اقتصادی» اعلام کرد: در حالی روزنامه سازندگی خروج «میرکاظمی» رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه از دولت را به عنوان شکست برنامه‌های اقتصادی دولت مطرح کرده است که از اساس این موضوع بی‌پایه است.

باید یادآور شد که مگر اصولاً برنامه‌های اقتصادی دولت فردمحور و حول رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه بوده است که خروج از دولت را به شکست برنامه‌های دولت ربط داد و این رسانه اساساً با چه استدلالی این موضوع را بیان و اقدام به سیاه‌نمایی می‌کند.

هرچند رفتن میرکاظمی هیچ ارتباطی به شکست برنامه‌های اقتصادی دولت ندارد، اما باید خاطرنشان کرد که رئیس جمهور بارها عنوان کرده هیچکدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکرده‌اند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند.

اما با وجود سیاه‌نمایی که درباره تغییرات مدیریتی در دولت از سوی رسانه مذکور و برخی رسانه‌های دیگر مطرح شده باید این رسانه‌ها را به صحبت‌های رئیس جمهور ارجاع داد.

علاوه بر این روزنامه مذکور اصرار بر این دارد که جنگ قدرتی در دولت بر سر فرماندهی اقتصاد بوده و حالا با رفتن رئیس پیشین سازمان برنامه، وزیر اقتصاد فاتح میدان شده است، این ادبیات هیچ سنخیتی با مشی دولت سیزدهم ندارد و همواره همکاری مثبت و خوبی میان ارکان مختلف دولت وجود داشته و دارد.

اینکه برخی رسانه‌ها با وجود گفته‌های شفاف و روشن رئیس جمهور در باره میرکاظمی باز به دنبال داستان‌سرایی و اوهام خود می‌روند فقط می‌تواند ناشی از غرض‌ورزی جناحی باشد و نه دیدگاه دلسوزانه درباره کشور.

کد خبر 62517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =