تمام مطالبات زعفران‌کاران پرداخت شد

سرپرست وزارت جهادکشاورزی از پرداخت تمام مطالبات زعفران‌کاران با قیمت حمایتی خبر داد و گفت: دولت سیزدهم این کالای مهم را از افت قیمت در بازار صیانت می‌کند تا موجب دلسردی کشاورزان نشود.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز از وزارت جهاد کشاورزی، «سیدمحمد آقامیری» در رابطه با پرداخت مطالبات زعفران‌کاران افزود: زعفران یک کالای مهم در بخش کشاورزی است و اشتغال و ارزآوری بالایی برای کشور دارد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به افت قیمت زعفران در بازار، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی حسب وظیفه حمایت از کشاورزان، تعدیل و تنظیم بازار محصولات کشاورزی و خرید حمایتی زعفران مازاد در بازار را با قیمت حمایتی در دستور کار خود قرار داد و در این راستا خرید حمایتی زعفران مازاد از سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با قیمت حمایتی انجام شد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ۲۳ تن زعفران با استقرار مراکز خرید در سه استان خریداری و قیمت حمایتی بر بازار حاکم شده است.

آقامیری با بیان اینکه عمده پول زعفران پرداخت شده بود، گفت: امروز با پرداخت بهای زعفران باقی مانده، تسویه حساب کامل با کشاورزان زعفران‌کار انجام شد.

وی افزود: بیشترین زعفران خریداری شده از استان خراسان رضوی با حدود ۲۰ تن و کمترین میزان مربوط به استان خراسان جنوبی با یک تن زعفران بوده است.

کد خبر 62563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =