کمترین تاخیر بررسی مجوزهای کسب و کار در استان ایلام / شاخص پاسخگویی به موقع بالای ۹۰ درصد

وزارت اقتصاد اعلام کرد: مجموع شاخص پاسخگویی به موقع ۳۱ استان‌ کشور در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار ۹۱.۵ درصد است و استان ایلام با کمترین تاخیر در بررسی درخواست‌های ثبت شده در درگاه ملی مجوزها، ۹۷.۰ درصد پاسخگویی به موقع داشته است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از وزارت اقتصاد، بر اساس گزارش درخواست و صدور مجوزها به تفکیک استان‌های کشور از ۲۳ تیر ماه سال گذشته تا اول خرداد ماه امسال در مجموع استان‌های کشور ۶۹۷ هزار و ۱۶۸ درخواست به درگاه ملی مجوزها رسیده که از این تعداد ۲۸۴ هزار و ۴۱۲ مجوز صادر شده و ۳۲۰ هزار و ۲۹۳ درخواست رد، ۸۸هزار و ۴۲۳ درخواست در دست بررسی است و ۵۹ هزار و ۴۹۱ درخواست با تاخیر در بررسی مواجه شده اند.

در مجموع شاخص پاسخگویی ۳۱ استان کشور در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار ۹۱.۵ درصد است.

استان ایلام بیشترین رتبه را در شاخص پاسخگویی به موقع با ۹۷.۰ درصد و تنها ۴۲۹ بررسی با تاخیر درخواست‌ها، به دست آورده و بعد از آن استان کهگیلویه و بویراحمد با تنها ۵۸۱ تاخیر در بررسی درخواست‌ها ۹۶.۰ درصد در شاخص پاسخگویی به موقع را کسب کرده است.

استان‌های بوشهر، هرمزگان، همدان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، فارس، سیستان و بلوچستان، اردبیل، خراستان شمالی، مازندران، کرمانشاه، زنجان، خوزستان، گیلان، مرکزی، البرز، قزوین ،کرمان، لرستان،سمنان،آذربایجان غربی،تهران و خراسان رضوی بیش از ۹۰ درصد درخواست‌ها را به موقع بررسی و تعیین تکلیف کرده اند.

در بررسی استانی، استان اصفهان بیشترین تاخیر در بررسی درخواست‌های صدور مجوز کسب و کار را داشته و از ۳۵ هزار و ۳۶۲ درخواست در بازه زمانی این گزارش، ۱۰ هزار و ۹۲۵ درخواست با تاخیر بررسی شده و شاخص پاسخگویی به موقع این استان ۸۶.۰ درصد است.

بعد از اصفهان، آذربایجان شرقی شاخص پاسخگویی ۸۸.۹ درصد و سپس خراسان جنوبی۱.۸۹ درصد را کسب کرده است.

کمترین تاخیر بررسی مجوزهای کسب و کار در استان ایلام / شاخص پاسخگویی به موقع بالای ۹۰ درصد

کد خبر 63745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =