مشکلی در تامین نهاده‌ها وجود ندارد/ وضعیت عرضه مرغ بهتر می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه مشکلی در تامین نهاده‌ها به جز سویا وجود ندارد، از بهتر شدن وضعیت عرضه مرغ در ماه‌های پیش رو خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم‌نیوز، علی ابراهیمی با بیان اینکه در تیرماه حدود ۱۳۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده، اظهار داشت: برای مرداد هم پیش‌بینی می‌شود بیش از تیرماه جوجه‌ریزی انجام شود و در نتیجه در شهریور و مهر وضعیت عرضه مرغ نسبت به ماه‌های قبل بهتر خواهد بود.

وی ادامه داد: مشکلی در تامین نهاده‌ها وجود ندارد و تنها کنجاله سویا با تاخیر به بازار تزریق شد که البته توزیع این نهاده رو به افزایش است، ولی با توجه به میزان جوجه‌ریزی باید سرعت حمل و تحویل این نهاده به واحدهای مرغداری افزایش یابد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی عنوان کرد: نهاده باید با میزان جوجه‌ریزی متناسب بوده و دقت بیشتری در تامین کنجاله سویا صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه مرغداران گوشتی کشور اقدام به واردات تخم مرغ نطفه‌دار کرده و در تامین جوجه یکروزه نیز از تولید داخل و وارداتی استفاده می‌کند، گفت: تامین ارز مورد نیاز نهاده‌ها نه تنها در حال انجام است، بلکه بازار تا حدودی به ثبات رسیده است.

کد خبر 66210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =