تعامل با نخبگان حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز تتا

اجرای طرح «یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی» تعامل با نخبگان و صاحب‌نظران تجارت الکترونیکی و بررسی این مسائل این حوزه نظیر توسعه و تسهیل تجارت، حمایت از کارآفرینی، تقویت همکاری بین‌بخشی و افزایش رقابت‌پذیری است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا)، نخستین نشست مربوط به طرح «یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی» با حضور سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز و مدیرعامل شرکت توسعه فناوری برخط کارزار برگزار شد.

یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی طرح نوینی است که دفتر ریاست و روابط عمومی این مرکز با هدف برقراری ارتباط و تعامل موثر به طراحی و اجرای آن پرداخته و تلاش می‌کند به‌صورت هفتگی با نخبگان و صاحب‌نظران تجارت الکترونیکی دیدار نموده و درباره مسائل این حوزه نظیر توسعه و تسهیل تجارت، حمایت از کارآفرینی، تقویت همکاری بین‌بخشی و افزایش رقابت‌پذیری به گفتگو بنشیند.

این نشست‌ها، فرصت ارزشمندی است برای شناخت و تبادل نظر پیرامون خدمات متقابل که می‌تواند منجر به شکل‌گیری همبستگی فکری و عملی پایدار بین مرکز تتا و کسب وکارها شده و در واقع، پل ارتباطی میان مرکز تتا و بخش خصوصی جهت حل چالش‌ها و بهره‌برداری از فرصت‌های موجود در بازارهای داخلی و خارجی است.

لازم به ذکر است، موارد مطروح شده در این نشست‌ها، به‌صورت مدون پیگیری شده و گزارش اقدامات به‌عمل آمده نیز منتشر خواهد شد.

در همین راستا، نخستین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی با حضور فرشاد زاهد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا و حامد بیگی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری برخط کارزار صاحب امتیاز کسب‌وکار کارزار (karzar.net) در محل مرکز تتا برگزار شد و مدیرعامل این کسب و کار در گفتگویی به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و دغدغه‌های خود در خصوص رفع موانع کسب‌وکارها در شرایط فعلی پرداخت.

کد خبر 66274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =