صدور ۱۰ دقیقه‌ای اینماد توسط مرکز تتا در نمایشگاه «روایت خدمت»

سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) اعلام‌کرد: این مرکز در حاشیه برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت»، مجوز اینماد را در ۱۰ دقیقه صادر می‌کند.

به گزارش اگزیم‌نیوز از مرکز تتا، «فرشاد زاهد»روز یکشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه روایت خدمت با تبریک ایام هفته دولت، گفت: به‌مناسبت هفته دولت، نمایشگاه روایت خدمت به منظور معرفی دستاوردهای دولت سیزدهم برپا شده است.

وی گفت: در غرفه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، خدمات و سامانه‌های مرکز معرفی می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، سامانه اینماد و سامانه گواهی امضای الکترونیکی اشاره کرد.

سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) به برخی از دستاوردهای این سامانه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: انجام یک میلیون و ۸۰۰ هزار معامله در سامانه ستاد، صدور ۲۰۰ هزار اینماد و صدور بیش از پنج میلیون گواهی امضای الکترونیکی در طول این مدت انجام شده است.

زاهد با بیان اینکه در غرفه مرکز تتا در نمایشگاه بین‌المللی پذیرای همه هموطنان مراجعه کننده به این نمایشگاه هستیم، تصریح‌کرد: در این نمایشگاه اینماد کمتر از ۱۰ دقیقه صادر می‌شود و به پرسش‌های مراجعه‌کنندگان در خصوص سامانه‌های مختلف این مرکز پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 66432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =