موفقیت دولت سیزدهم در دیپلماسی منطقه‌ای/ صادرات غیرنفتی افزایش یافت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم با گسترش دیپلماسی اقتصادی در منطقه در افزایش صادرات غیرنفتی و پیدا کردن بازارهای جدید بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش روز دوشنبه از اگزیم‌نیوز، لطف الله سیاهکلی با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در افزایش صادرات غیرنفتی، افزود: دولت سیزدهم به دلیل ارتباط با همسایگان و دیپلماسی بسیار خوبی که با آنها برقرار کرده است توانسته در افزایش صادرات غیرنفتی خوب عمل کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با موفقیت دولت در گسترش دیپلماسی با کشورهای همسایه، بازارهای جدیدی برای محصولات ایرانی ایجاد شده است که البته ظرفیت بسیار بیشتری در آنها وجود دارد، اما به طور کلی دولت در مسیر خوبی قرار دارد.

وی در خصوص عملکرد دولت در حوزه معادن، تاکید کرد: وضعیت معادن کشور ما هنوز در مرحله مقدماتی است و خیلی موفق نبودیم، در اکتشاف و بهره برداری نتوانستیم چندان موفق عمل کنیم و امیدواریم که بتوانیم با ساماندهی بهتر جلوی این نقص را بگیریم.

سیاهکلی اضافه کرد: کشور ما به خصوص دولت باید برنامه ریزی کند تا از معادن به عنوان نعمت‌های خدادادی بیش از گذشته بهره مند شویم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص حدف امضاهای طلایی نیز اظهار کرد: در حوزه برخی از کسب و کارها موفق بودیم، اما به طور کلی باید برای جلوگیری از هرگونه اعمال سلیقه در حوزه کسب و کارها از تفسیرهای کارشناسی فاصله گرفته و با کمک فناوری و افزایش سامانه‌ها پیش برویم.

کد خبر 66460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =