اظهارات غیردقیق و غیرکارشناسی در مورد مصوبه مولدسازی قابل راستی‌آزمایی است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ‌از ابتدا تاکید سران سه قوه این بوده که اجرای مولدسازی باید بازگشت اعتماد عمومی را به دنبال داشته باشد، بیانات غیردقیق و غیرکارشناسی که متاسفانه در روزهای گذشته شاهدش بودیم، کاملا با اعداد و ارقام قابل راستی‌آزمایی است.

به گزارش اگزیم‌نیوز، سیداحسان خاندوزی روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت با اشاره به مباحث روزهای اخیر درباره مصوبه مولدسازی و نحوه اجرای آن اظهار داشت: تقریبا شفاف‌ترین مصوبه و اجراییه‌ای است دولت دارد که در زمینه مراحل گام به گام مولدسازی تک تک دارایی‌های مازاد و راکدی که پیش از این وجود داشته و همچنین پروژه‌هایی که از محل مولدسازی در استان‌ها به پیمانکاران تامین مالی خواهد شد و آنها می‌توانند انجام دهند یک به یک املاکی که واگذار می‌شود با مختصات و قیمت‌گذاری دقیق و یک به یک پروژه‌هایی که تامین مالی می‌شود، با اعداد شفاف و روشن به اطلاع خواهد رسید.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: دولت آقای رئیسی به شکل ویژه‌تری کوچک ترین امکان و فضا و مجالی را فراهم نخواهد کرد که خدایی ناکرده مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور بخواهند ریالی از اختیاری که قانون به آنها داده است سوءاستفاده کنند. از دستگاه قضایی هم دعوت می‌کنیم که حتما راستی‌آزمایی و گزارش‌های نظارتی خود را مستمرا برای عموم مردم ایران منتشر کند.

کد خبر 67162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =