آغاز مزایده خودروها و ماشین‌آلات راهسازی اموال تملیکی از امروز

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز عرضه یک هزار و ۳۸ دستگاه خودروی سواری و ماشین‌آلات راهسازی از امروز تا ٢٩ مهرماه خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز، «سعید غلامی باغی» روز پنجشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: مزایده شماره ۵۸۰، از امروز آغاز شد و در آن خودروهای تحت اختیار اموال تملیکی هرمزگان شامل خودروهای سواری، خودروهای سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی به مزایده می‌رسد.

وی افزود: شرکت کنندگان برای شرکت در این مزایده می‌توانند از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه در استان هرمزگان از خودروها و کالاها بازدید و پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند. پیشنهادات ۳۰ مهرماه رمزگشایی و نتایج به برندگان مزایده اعلام می‌شود.

غلامی با اشاره به مزایده‌ای خاصِ خودروهای متروکه با شماره ۵۸۱، گفت: این مزایده به وسایل نقلیه در همه استان‌های سراسر کشور اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه اقدام به ثبت قیمت پیشنهادی کنند، این پیشنهادات سوم آبان ماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ٣٨ خودرو عرضه می‌شود، گفت: در این ٢ مزایده از این تعداد، ۵۸۰ دستگاه خودروی سواری و ۴۵۸ دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی است.

این مسوول با بیان اینکه همه برندگان مزایده‌ها (اعم از صاحبان کالا و سایر) مکلف به پرداخت کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوط هستند گفت: خریداران برای شرکت در این مزایده به سامانه مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و اقدام به دریافت توکن امضای الکترونیکی کنند.

وی با بیان اینکه ٢ مزایده دیگر کالاها و املاک و مستغلات نیز در حال برگزاری است، گفت: مزایده کلیه کالاهای تحت اختیار از ١٨ تا ٢٣ مهرماه ادامه دارد و رمزگشایی و اعلام برندگان ٢٩ مهرماه صورت می‌گیرد.

غلامی باغی بیان داشت: آخرین مهلت ارسال پیشنهاد به مزایده سراسری ١١۴٣ برای املاک و مستغلات تا ساعت ٢۴ روز دوشنبه ٢۴ مهرماه است و رمزگشایی و اسامی برندگان در ٢۵ مهرماه اعلام می‌شود.

کد خبر 67807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =