بذرپاش: تکمیل زنجیره های کریدوری از برنامه‌های دولت است

وزیر راه و شهرسازی گفت: بعد از افتتاح آزادراه مهم و راهبردی شیراز - اصفهان، تکمیل زنجیره‌های کریدوری در مسیرهای اصلی به فرعی از برنامه‌های دولت است.

به گزارش روز شنبه اگزیم‌نیوز، مهرداد بذرپاش، عصر جمعه در آیین بهره برداری از بخشی از باند دوم محور جهرم - لار - بندرعباس افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های متعددی بودیم که یکی از این برنامه‌ها تکمیل این کریدور در استان فارس است.

وی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در نقاط مختلف استان از جمله ۲۹ کیلومتر از بزرگراه جهرم - لار - بندرعباس که از محورهای مهم و اولویت دار این وزارتخانه است و زنجیره شمال به جنوب را تکمیل می کند هستیم.

وی اظهار داشت: اجرای سایر قطعات این پروژه نیز در دستور کار قرار دارد و تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید و با افتتاح آن به توسعه اقتصادی شهرهای در مسیر و استان های فارس و هرمزگان کمک خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: یک بخش از عقب ماندگی این پروژه به دلیل مسائل و مشکلات تامین منابع مالی بود که این مشکل از طریق ماده ۵۶ قانون الحاق از منابع بانکی حل شد.

در دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت که از روز پنجشنبه آغاز شده و هنوز ادامه دارد طرحهای شاخص زیرساختی چون آزاد راه چهار فصل شیراز به اصفهان و طرح بزرگ آبرسانی از سد درودزن به کلانشهر شیراز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کد خبر 67848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =