صادرات نان صنعتی غیریارانه‌ ای بلامانع شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: صادرات نان صنعتی غیریارانه‌ای به طور مشروط بلامانع است.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز، «احمد خانی نوذری» در نامه‌ای به «مهدی ضیغمی» رییس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: صادرات نان صنعتی در صورت تامین آرد آن از محل آرد غیر یارانه‌ای براساس نظر نهاد مرجع تشخیص (اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان) جهت تهیه نان‌های مذکور بلامانع است.

در این نامه آمده است: با توجه به نامه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در خصوص بلامانع بودن صادرات نان غیر یارانه‌ای به اطلاع می‌رساند همان‌طور که قبلاً و طی نامه ۱ خردادماه ۱۴۰۲ به آن سازمان منعکس شده به طور مجدد یادآوری می‌شود.

مرجع تشخیص و تعیین آرد مورد استفاده در تهیه نان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان می‌باشد که بایستی صورت وضعیت گندم خریداری شده به صورت آزاد را کنترل کرده و میزان آرد استحصالی آن را محاسبه و تعیین کنند.

بنابراین چنانچه با تایید اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گندم مورد استفاده برای تهیه نان به صورت غیر یارانه‌ای خریداری شده باشد و گمرک جمهوری اسلامی ایران بر اساس مستندات مربوطه آن را تایید کند به استناد مفاد بند (ب) ماده ۲۳ قانون احکام دائمی و سایر مقررات و ضوابط جاری از نظر این معاونت بلامانع است.

صادرات نان صنعتی غیریارانه‌ ای بلامانع شد

کد خبر 68141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =