استفاده از ظرفیت متخصصان ایرانی و دانش‌بنیان‌ها در رونق بومی‌سازی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، راهبرد استفاده از ظرفیت متخصصان ایرانی و دانش بنیان ها را در رونق حوزه بومی سازی موثر برشمرد.

به گزارش اگزیم نیوز از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، محمدرضا موثقی‌نیا امروز (دوشنبه) در بازدید از غرفه دستاوردهای شرکت های تامین کننده تجهیزات، ماشین آلات و همچنین شرکت های دانش‌بنیان در هفدهمین نمایشگاه ایران کانمین، افزود: توجه عمق ساخت داخل و بومی سازی قطعات و ماشین آلات مورد نیاز بخش معدن و صنایع معدنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: در این زمینه، بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و حمایت از شرکت های نوپا که توسط جوانان ایرانی شکل گرفته، مورد توجه ایمیدرو و شرکت های زیرمجموعه و تابعه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه‌داد: ارائه تسهیلات قانونیِ در اختیار وزارت صمت به شرکت‌های تولیدکننده و تلاش برای افزایش سهم داخلی سازی، از اولویت های این سازمان به شمار می رود.

هفدهمین نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (کانمین) از ۱۳ آبان در محل دائمی نمایشگاه های تهران دایر شده و تا ۱۶ آبان پذیرای علاقه‌مندان است.

کد خبر 68645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =