یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۱۹ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از مراحل ساخت یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۱۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم‌نیوز از وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی اصل، با توضیح عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: نهضت ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی با هدف ایجاد ثبات قیمتی در بازار مسکن و تعادل‌بخشی از ابتدای دولت سیزدهم در حال اجراست.

وی افزود: تاکنون در قالب طرح نهضت ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۱۹ واحد مسکونی به شکل انبوه‌سازی، واگذاری زمین با اجاره ۹۹ ساله، نوسازی بافت فرسوده، نوسازی مسکن روستایی، ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح، پرداخت تسهیلات خودمالکی مسکن و تکمیل مسکن مهر در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزییات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن، گفت: هم‌اینک در بخش واگذاری اراضی ۹۹ ساله به صورت انفرادی و گروهی در شهرها به تعداد ۳۷۱ هزار و ۳۳۸ واحد، واگذاری اراضی با اجاره ۹۹ ساله به صورت انفرادی و گروهی در روستاها به تعداد ۴۳ هزار و ۴۳۶ واحد و انبوه‌سازی در اراضی با اجاره ۹۹ ساله به تعداد ۵۰۰ هزار و ۷۶۲ واحد در حال اجراست.

عباسی اصل ادامه داد: علاوه بر آن، تعداد ۲۱۰ هزار و ۱۵۵ واحد نیروهای مسلح، ۱۵۸ هزار و ۵۳۶ واحد در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده، ۱۴۳ هزار و ۶۷۷ واحد خودمالکی شهری، ۳۳۱ هزار و ۱۵۱ واحد مسکن روستایی و تکمیل ۱۰۸ هزار و ۶۶۴ واحد مسکن مهر در سراسر کشور نیز در حال اجراست.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن بر تسریع بر اجرای قانون جهش تولید مسکن برای تحقق اهداف دولت سیزدهم تاکید کرد.

کد خبر 68825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =