امضای تفاهم نامه تعاملات بانکی بین شرکت فولاد خوزستان و بانک توسعه صادرات

تفاهم نامه‌ای با محوریت تعاملات بانکی میان فولاد خوزستان و بانک توسعه صادرات ایران در جلسه‌ روز ۲۴ آبان ماه منعقد و بر ضرورت تقویت ارتباطات میان بخش فولاد و حوزه‌های مختلف بانکی کشور تاکید شد.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن تشریح سرمایه گذاری ۴۰ همتی فولاد خوزستان در طرح‌های توسعه، نوید افتتاح پروژه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم ۳) و بخش فولادسازی شرکت فولاد شادگان را داد و اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش فولادمردان در عرصه‌ تولید اکنون فولاد خوزستان به عنوان قطب دوم تولید فولاد و اولین صادرکننده محصولات فولادی تلاش دارد با سرمایه‌گذاری گسترده در سطح گروه فولادخوزستان، زمینه های توسعه همه‌جانبه این حوزه را فراهم کند.

وی با اشاره به سرمایه ارزشمند نیروی انسانی گفت: نیروی انسانی ماهر و توانمند در فولاد خوزستان نیازمند توجه و حمایت از سوی مجموعه های بانکی است لذا همکاری با بانک توسعه صادرات می‌تواند نیاز این شرکت در زمینه تسهیلات متنوع را مرتفع سازد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات در این جلسه نیز به کارگران و فولادمردان این شرکت، موفقیت های پیش‌رو را که در راستای تحقق تولید ۱۳/۶ میلیون تن فولاد است را تبریک گفت و اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی این شرکت و دسترسی به آب های آزاد و بهره‌مندی از اسکله اختصاصی نشان‌دهنده زمینه‌های وسیع توسعه برای این شرکت است. از این رو بانک توسعه صادرات با رسالت حمایت از شرکت‌های مولد در صدد است زیرساخت‌های موردنیاز در حوزه‌های بانکی و ارزی را برای شرکت‌های تولیدی فراهم نماید.

افشین خانی گفت: این تفاهم نامه می‌تواند آغازی برای ایجاد همکاری‌های گسترده‌تر میان بانک توسعه صادرات و گروه فولاد خوزستان باشد.

وی ضمن تشریح بسته‌های پیشنهادی متنوع درحوزه‌ تسهیلات رفاهی برای کارکنان فولاد خوزستان گفت: در این تفاهم‌نامه موارد متعددی در خصوص ارائه تسهیلات به کارکنان فولاد خوزستان در نظر گرفته شده‌ است که با توکل بر خداوند بزودی فی‌مابین بانک و شرکت فولاد خوزستان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 68968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =