دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت آغاز شد

دهمین همایش روزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت صبح امروز (دوشنبه) با محوریت «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، با حضور رییس کل و اعضای هیات عامل بانک مرکزی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و مدیران عامل بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، در این همایش که به مدت ۲ روز در مرکز همایش‌های بین ‎المللی سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود، قرار است که بعد از خواندن بیانیه افتتاحیه توسط دکتر پیمان قربانی رییس پژوهشکده پولی و بانکی، دکتر محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی و دکتر مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی سخنرانی کنند.

در همایش بانکداری الکترونیک امسال ۱۶ نشست علمی و تخصصی با عناوینی همچون «تنظیم‌گری و نظارت هوشمند»، «بانکداری هوشمند؛ چرایی و چیستی؟»، «امنیت در بانکداری هوشمند»، «سامانه‌های برخط کشف تقلب» و «فرصت‌ها و چالش‌های تامین مالی نوآوری توسط نظام بانکی» برگزار خواهد شد.

همچنین ۱۳ کارگاه آموزشی یک ساعته و نیمه از جمله در زمینه‌های «روش‌های خلق و بهبود ارزش در مدل کسب‌وکار بانک هوشمند»، «موردکاوی آسیب‌پذیری‌های اصلی قراردادهای هوشمند در شبکه بانکی و پرداخت» و... ۲۴ کارگاه هم برای بانک‌ها برگزار خواهد شد.

در همایش امسال، از ۵۰ مقاله پذیرفته شده توسط دبیرخانه همایش، ۳۰ مقاله به طور شفاهی در جریان برگزاری این همایش ارائه خواهد شد.

جشنواره دکتر نوربخش بخش دیگری از همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است که ۳۲ طرح مختلف برای حضور در آن دریافت شده و اسامی افراد منتخب در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

کد خبر 69030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =