برنامه‌ریزی‌ها باید جهت توسعه متوازن استان‌ها باشد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه در کشور باید به گونه‌ای باشد که تمامی استان‌ها متناسب با جمعیت و ظرفیت‌ها سهمی از توسعه داشته باشند.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز از سازمان برنامه و بودجه، داود منظور در جهت ارتقای تعاملات سازمانی و حل مسائل استان‌ها در نشستی دو جانبه با "غلامعلی حیدری" استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای توسعه در کشور باید به گونه‌ای باشد که تمامی استان‌ها متناسب با جمعیت و ظرفیت‌ها سهمی از توسعه داشته باشند.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: برنامه‌ریزی با هدف شناخت ظرفیت‌های همه جانبه مناطق مختلف کشور و همچنین اجرای عادلانه آن به‌صورت متوازن و پایدار می‌تواند مزیت‌های نسبی استان‌ها و مناطق مختلف کشور را ارتقا بخشیده و توسعه پایدار را برای هر استان متناسب با ظرفیت‌های استانی به دنبال داشته باشد.

وی با توجه به محدودیت‌های اعتباری موجود به است اجازه مقام معظم رهبری در خصوص کاهش سهم صندوق توسعه ملی و بهره‌برداری از منابع حاصله جهت تکمیل طرح‌های اولویت‌دار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خاتمه یافتنی تا پایان سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: حمایت از تسهیل سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی در توسعه استان چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان از زحمات استاندار چهارمحال و بختیاری در پیگیری امور توسعه و آبادانی آن استان تقدیر کرد.

کد خبر 69526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =