آغاز مزایده خودروهای سواری و سنگین اموال تملیکی

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده فوق العاده ۵۸۶ برای عرضه انواع و اقسام خودروهای سواری، سنگین و ماشین آلات راه سازی، پوشاک و لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی و غیره به ارزش یک هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز، سیدعبدالمجید اجتهادی روز شنبه با اشاره به جزییات مزایده فوق العاده ۵۸۶ اظهار داشت: این مزایده در ۱۹ استان کشور شروع شده است و بیشترین تعداد خودروها و کالاها به استان های هرمزگان، بوشهر و تهران اختصاص دارد.
وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای بازدید و ارائه پیشنهاد از خودروها و کالاها تا چهارشنبه چهارشنبه ۲۹ آذرماه به انبارهای این سازمان در ۱۹ استان مراجعه کرده و و از نزدیک بازدید کنند.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه رمزگشایی و اعلام برندگان در روز دوشنبه چهارم دی ماه صورت می گیرد گفت: اطلاعات شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیک دولت و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام شده است و متقاضیان به این سامانه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان برای شرکت در این مزایده باید اقدام به دریافت توکن( گواهی امضا الکترونیکی) از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت کنند.

کد خبر 69834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =