حراج خرده‌فروشی لوازم خانگی اموال تملیکی از مرز ۱۵ میلیارد تومان گذشت

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بیش از ۷۰ دوره حراج خرده‌فروشی لوازم خانگی در استان‌های مختلف برگزار شد که فروش این کالاها از مرز ۱۵ میلیارد تومان گذشت.

به گزارش اگزیم نیوز، «حسن خالقی» امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی اظهار داشت: این حراج‌ها به صورت تک‌فروشی و برای رفع نیاز خانوار در نظر گرفته شده است که قیمت کالاها بر اساس قیمت‌های کارشناسی و پایین‌تر از بازار است.

وی ادامه داد: متقاضیان در ارائه پیشنهاد می‌توانند قیمت‌های سایر شرکت‌کنندگان را مشاهده کنند و براساس آن قیمت ارائه کنند.

خالقی با بیان اینکه اکنون هفتاد و دومین حراج خرده‌فروشی سازمان در استان تهران آغاز شده است، گفت: این حراج با بیش از ۸۰ قلم کالا آغاز شده است که در این حراج کالاهای لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، وسایل تنظیف و تجهیزات کامپیوتری عرضه شده است.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۴ دی ماه تا ۱۹ همان روز نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه استان تهران تاکنون بیشترین تعداد حراج را در میان کل استان‌های کشور به خود اختصاص داده است، گفت: این استان تاکنون ۲۶ مرحله حراج با هزار و ۳۴۰ قلم کالا و ۱۱ هزار و ۱۲۰ پیشنهاد با قیمت پایه پنج میلیارد تومان داشته است.

خالقی افزود: در نهایت کالاهای این استان در حراج خرده‌فروشی به ارزش هشت میلیارد تومان به فروش رفت.

شرکت کنندگان می توانند از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای خرید کالاهای خرده فروشی اقدام کنند.

کد خبر 70076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =