افزایش ۴.۳ درصدی در عملیات کانتینری بنادر ایران

تخلیه و بارگیری در بخش عملیات کانتینری تا پایان آذر ماه امسال، معادل ۱ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۳۵۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز، میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان آذر سال ۱۴۰۲ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۲۰ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۳۷۳ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۳۶ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۳۷۳ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۵۷ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۴۶ تن بوده است.

رشد ۵.۳ در بارگیری کالاهای غیرنفتی

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی تا پایان آذر سال جاری، معادل ۶۱ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۱۹۸ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵۳ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۱۰۷ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۱۵ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۳۰۵ تن بوده است که در مجموع حاکی از رشد ۵.۳ درصدی در بخش کالاهای نفتی و رشد ۲۱.۳ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی است.

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی تا پایان آذر ۱۴۰۲، معادل ۸۲ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۵۷۱ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۹۰ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۸۰ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۷۲ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۱ تن بوده که حاکی از رشد ۶.۱ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی، رشد ۸.۶ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی و رشد ۳.۵ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته است.

تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۲، معادل ۱ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۳۵۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴.۳ درصدی را نشان‌می‌دهد.

کد خبر 70184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =