۹۸ درصد کالاهای عرضه شده در حراج های خرده فروشی به فروش رسید

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بیش از ۹۸ درصد کالاهای عرضه شده در حراج‌های خرده فروشی این سازمان به فروش رسیده است.

به گزارش اگزیم نیوز، سعید غلامی باغی روز جمعه اظهار داشت: قیمت کالاها در حراج های خرده فروشی بر اساس قیمت کارشناسی دادگستری است که پایین تر از قیمت بازار است.

وی افزود: شرکت کنندگان در این حراج ها می توانند قیمت پیشنهادی سایر شرکت کنندگان را ببینند و نسبت به آن قیمت ارائه کنند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه سه رکورد در سامانه حراج خرده فروشی کسب شده است، گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، تعداد مشتریان شرکت کننده در حراج ها از مرز ۳۰هزار نفر گذشت.

وی ادامه داد: بیش از ۹۸ درصد کالاهای عرضه شده در حراج های خرده فروشی به فروش رسیده است و رشد میانگین قیمت پایه کل کالاهای عرضه شده به قیمت فروش کالاها از مرز ۸۰ درصد گذشت.

غلامی باغی با بیان اینکه هشتادمین مرحله حراج خرده فروشی کالاهای لوازم خانگی این سازمان برگزار شد، گفت: در این دوره از مرحله هف حراج بصورت همزمان در پنج استان تهران، قم، کردستان، فارس و چهارمحال و بختیاری با بیش از ۳۰۰قلم کالا آغاز شد.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان داشت: هدف از برگزاری این حراج ها جلوگیری از انحصار قیمت ها در بازار و امکان شرکت عادلانه و شفاف برای همه مردم است.

وی افزود: مردم برای شرکت در حراج های خرده فروشی می توانند از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی اقدام کنند.

کد خبر 70256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =