انتصاب حسن کیایی به سمت مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی حسن کیایی را به سمت مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم نیوز از شادا، در حکم انتصاب حسن کیایی آمده است: بنابه پیشنهاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی و با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت ((مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه)) منصوب می شوید.

در حکم صادره از سوی وزیر اقتصاد بر رصد عملکرد بانک ها، بیمه و صندوق های تحت مدیریت و ارایه گزارش های ماهیانه و فصلی تغییر و تحولات و پیش بینی وضعیت آنها، تلاش در جهت بهبود مستمر برنامه های توسعه ای در حوزه بیمه و بانک و پیگیری تعیین تکلیف بدهی دولت به بانک ها و افزایش سرمایه بانک های دولتی و خصوصی شده مورد تاکید قرار گرفته است.

مشارکت فعال در کمیته فرعی شورای پول و اعتبار و بررسی و اعلام نظر در خصوص دستور جلسات شورای پول و اعتبار، شورای عالی بیمه و مجامع عمومی بانک ها و بیمه های تحت مدیریت، پیگیری برنامه های تحول دیجیتال بانک ها و بیمه ها، اظهار نظر و برگزاری جلسات در خصوص خط مشی ها، برنامه ها و بودجه پیشنهادی و اصلاحی بانک ها، بیمه ها و صندوق ها و همچنین رصد وضعیت تامین مالی و تمهید مقدمات هدایت اعتبارات بانکی از دیگر مواردی است که در حکم صادره از سوی وزیر اقتصاد برای کیایی مورد تاکید قرار گرفته است.

وزیر اقتصاد ابراز امیدواری کرده دکتر کیایی با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردمداری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات تلاش کند.

کد خبر 70339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =