رشد ۳ هزار و ۴۱۶ واحدی شاخص کل در معاملات بازار تهران

شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۳ هزار و ۴۱۶ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۱۲۳ هزار واحدی ایستاد و نسبت به شاخص دیروز ۰.۱۶ درصد تقویت شد.

به گزارش اگزیم نیوز، شاخص کل بورس با معیار هم‌وزن امروز با افزایش ۳ هزار و ۸۴۵ واحدی به رقم ۷۲۷ هزار و ۹۶۱ واحد رسید.

ارزش روز بازار ناشی از ارزش روز سهام ۶۱۱ شرکت بورسی به ۷ میلیون و ۳۳۷۴ هزار میلیارد تومان معادل ۱۵۲ میلیارد دلار رسید.

معامله‌گران امروز در بورس ۷.۶ میلیارد سهام و اوراق مالی، در قالب ۲۹۲ هزار فقره معامله و به ارزش ۷ هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص کل و شاخص قیمت در بورس امروز نسبت به روز گذشته ۱۶ صدم درصد رشد کرد،‌ این دو شاخص با معیار هم وزن ۵۳ صدم درصد رشد کردند.

شاخص آزاد شناور ۲۱ صدم درصد،‌ شاخص بازار اول بورس ۹ صدم درصد و شاخص بازار دوم بورس ۲۴ صدم درصد نسبت به روز قبل افزایش یافتند.

نمادهای پالایش فولاد مبارکه، ملی مس، کشتیرانی، مخابرات ایران ، شستا، گسترش نفت و گاز پارسیان و پالایشگاه تبریز بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس در امروز را داشته‌اند.

در فرابورس ایران هم امروز شاخص کل با ۱۵۰ واحد افزایش به رقم ۲۵ هزار و ۲۷۹ واحد رسید.

ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به یک میلیون و ۳۹۰ هزار میلیارد تومان رسید. ارزش بازار پایه فرابورس ۳۷۱ هزار میلیارد تومان شد.

معامله‌گران امرو در فرابورس ایران ۳.۹ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۲۶۶ هزار معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۵۵۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص کل و شاخص قیمت در فرابورس امروز ۶دهم درصد رشد کردند، این دو شاخص با معیار هم وزن ۱.۱۶ درصد رشد کردند،‌ شاخص بازار اول فرابورس ۹۹ درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم فرابورس ۴۴ صدم درصد رشد کرد.

نمادهای فولاد هرمزگان،ایران خودرو دیزل، پتروشیمی زاگرس، مادیران، بندری سینا و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر افزایشی در شاخص کل فرابورس ایران را داشته‌اند.

کد خبر 71028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =