صدور ۸۰ میلیون دلار انواع ورق فشرده چوب در سال گذشته

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران گفت: ۸۰ میلیون دلار انواع اوراق فشرده چوب را در سال گذشته صادر کردیم که درصدد هستیم با افزایش تولید ارزش صادرات را افزایش دهیم.

به گزارش اگزیم نیوز، علی مغانلو روز یکشنبه در نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه، ماشین آلات یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته اظهار داشت: روند تولید صنعت چوب رو به رشد است که اکنون تامین بخشی از نیاز بازار کشور را فراهم کرده و بخشی نیز صادر می‌شود.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران افزود: صنعت چوب یکی از شاخص‌های توسعه‌ای است که در کشور ما نیز محصولات این صنعت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان آنکه برگزاری نمایشگاه سبب تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهد شد، گفت: واردات مبلمان خانگی ممنوع است و آن چیزی که مردم در بازار می‌بینند، تولید داخل است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران درباره توان صادراتی کشور در این خصوص اضافه کرد: براساس آمار منتشره از سوی گمرک در سال گذشته ۴۲ میلیون دلار و در ۹ ماهه امسال ۲۷ میلیون دلار انواع مبل به خارج از کشور صادر شده است.

برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه چوب از پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه به مدت چهار روز

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران نیز گفت: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه، ماشین آلات یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته از پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

حامد بی‌آزار با بیان اینکه این نمایشگاه در ۲۶ هزار مترمربع برپا می شود ۲۲۵ شرکت داخلی و ۶۹ شرکت خارجی از چهار کشور المان، ایتالیا، چین و سایر کشورها در آن شرکت خواهند کرد، افزود: ۱۰ سالن به این نمایشگاه اختصاص یافته که شامل انواع دیوار پوش، چسب و رنگ‌های دکوراتی، مبلمان، صنایع چوبی، ام دی اف، نوپان و سایر صنایع وابسته است.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران ادامه داد: رشد بخش بین الملل و متراژ نمایشگاه از مهمترین قسمت‌های این نمایشگاه در سال جاری است که اتفاق خوبی برای عرضه و معرفی صنایع چوب کشور است.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از سه کشور ارمنستان، روسیه و بوسنی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت، گفت: در این نمایشگاه نشست هایی برگزار خواهد شد که امیدوارم منجر به امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌ شود.

بی‌آزار از پیش بینی تشکیل هشت کارگاه آموزشی برای ارتقای دانش تولیدکنندگان و چگونگی حضور در بازارهای صادراتی در این نمایشگاه خبر داد.

کد خبر 71125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =