مرکز دادرسی مالیاتی، سنگر تظلم‌خواهی مردم در حوزه مالیات است

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در نشست هم‌اندیشی مدیران دادرسی مالیاتی سراسر کشور گفت: مرکز دادرسی مالیاتی سنگر تظلم‌خواهی مردم و مؤدیان مالیاتی است.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز از سازمان امور مالیاتی «سید محمدهادی سبحانیان»با بیان اینکه، مرکز دادرسی مالیاتی سنگر تظلم خواهی مردم و مؤدیان مالیاتی است، افزود: لازم است با جذب نیروی انسانی توانمند در مدیریت‌های دادرسی، توان رسیدگی به پرونده‌ها در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی ارتقاء یابد.
وی تصریح کرد: دستاوردهای ملموس و قابل ارائه‌ای در مرکز دادرسی اتفاق افتاده است که در نتیجه ابتکار عمل «تعریف شاخص‌های عملکردی جامع» در دوره جدید بوده است.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی صیانت از کارکنان را یکی از رویکردهای اصلی سازمان امور مالیاتی در دوره تحولی جدید دانست و بیان داشت: بیمه مسئولیت کارکنان مالیاتی برای آرامش خاطر همکاران مالیاتی در سراسر کشور انجام شده است.
سبحانیان افزود: برای بهبود وضعیت خدمت به همکاران مدیریت‌های دادرسی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم، به زودی معاونتی برای توسعه مدیریت و امور پشتیبانی در ستاد مرکز دادرسی مالیاتی ایجاد می‌شود.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: انتظار سازمان بعد از برگزاری چنین نشست‌هایی، گره‌گشایی از مشکلات مردم و بهبود فرآیندهای مالیات‌ستانی است.
در پایان این نشست هم‌اندیشی رئیس کل سازمان امور مالیاتی از مدیران دادرسی "استان‌های لرستان، قم، خراسان رضوی، یزد، کردستان، ایلام و چهارمحال‌وبختیاری" و همچنین مدیر دادرسی «غرب استان تهران» به عنوان مدیران دادرسی مالیاتی برتر در کشور با اهداء لوح، تقدیر کرد.

کد خبر 71834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =