کاهش رشد نقدینگی در یک سال گذشته در کشور/ خواب مخالفان دولت تعبیر نشد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک سال گذشته شاهد کاهش رشد نقدینگی و کاهش تورم در جامعه هستیم که می‌تواند نویدبخش افق روشن اقتصادی باشد.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز، علی بابایی کارنامی با اشاره به کاهش رشد نقدینگی در کشور و تحقق هدف بانک مرکزی، اظهار داشت: واقعیت این است که در یک سال گذشته شاهد کاهش رشد نقدینگی و در نتیجه آن کاهش تورم در کشور بودیم که اتفاق ارزشمندی است.
وی با تاکید براینکه کاهش رشد پایه پولی در کشور نیز محقق شد که این مسئله نیز در کاهش تورم در جامعه موثر است، گفت: مخالفان دولت تورم سه رقمی را برای کشور پیش‌بینی می‌کردند که اگر می‌خواست روال سال‌های قبل در حوزه مسائل اقتصادی ادامه داشته باشد این مسئله محقق می‌شد.
بابایی کارنامی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده درباره ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه از جمله کاهش رشد نقدینگی و کاهش تورم، خواب مخالفان دولت برای ایجاد تورم سه رقمی در کشور تعبیر نشد.
این نماینده مجلس در پایان گفت: یکی از اقدامات مهم در حوزه مسائل اقتصادی جلوگیری از افزایش فزاینده قیمت ارز در کشور بود که البته این به این معنا نیست که قیمت ارز به هیچ وجه در دولت فعلی افزایش نیافت بلکه شتاب افزایش قیمت آن نسبت به گذشته به کنترل شد.

کد خبر 72370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =