مذاکره شرکت های تونسی با سه شرکت ایرانی

تجار و بازرگانان تونسی برای گسترش روابط تجاری خود با ايران با شركت های پتروشيمی تخت جمشيد، تبريز و تاپيكو وارد مذاكره شدند

تجار و بازرگانان تونسی برای گسترش روابط تجاری خود با ايران با شركت های پتروشيمی تخت جمشيد، تبريز و تاپيكو وارد مذاكره شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز، هیأت تجار و بازرگانان امروز پنج شنبه ( 25 فروردین ماه) در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه ایران پلاست در گفتگو با شرکت های حاضر در این نمایشگاه اظهار کردند: بعد از برداشته شدن تحريم ها ايران يكي از تامين كنندگان مهم محصولات پتروشيمي در كشور تونس خواهد بود.
بر اساس این گزارش عاصف نورالدين عضو اتاق بازرگاني ايران و تونس امروز همراه  با هيأت همراه از بخش های مختلف نماشگاه ايران پلاست بازديد كرد.
نورالدين هدف از بازديد هيئت همراه خود از نمايگاه را گسترش همكاري با صنعت پتروشيمی عنوان كرد. عاصف نورالدين عضو اتاق بازرگاني ايران و تونس و مسئول روابط بين الملل تونس در گفتگو با خبرنگاراگزیم نیوز با بيان اين كه ايران پتانسيل بالايي براي توسعه  دارد، گفت:با توجه به برداشته شدن تحريم ها و اجراي برجام به زودي شاهد اين خواهيم بود كه از تمام كشور هاي دنيا براي مذاكره با ايران ابراز تمايل كنند.
عضو اتاق بازرگاني ايران و تونس در رابطه با نمايشگاه ايران پلاست تصريح كرد:امسال براي اولين بار در اين نمايشگاه شركت كرده ايم، در سال هاي گذشته به دليل وجود تحريم ها انگيزه اي براي شركت در اين نمايشگاه نداشتيم. وي افزود:نمايشگاه ايران پلاست از كيفيت بالايي برخوردار است و كنار هم بودن اين همه توليد كننده خصوصا درزمينه پلاستيك بسيار جالب توجه است.
نورالدين تصريح كرد:در سال هایلنگر گذشته در نمايشگاهاي مختلفي از جمله نمايشگاه دوسلدورف آلمان شركت كرديم كه نمايشگاه ايران پلاست در مقايسه با آن از كيفيت خوبي برخوردار است. وي در ادامه گفت:با توجه به شرايطي كه در كشور ايران بعد ار تحريم ها بوجود امده ،توسعه اين كشور خصوصا در زمينه پتروشيمي بيش از گذشته قابل پيش بيني است زيرا هم از نظر مواد اوليه و هم نيروي متخصص در شرايط ايده آلي قرار دارد.

 

کد خبر 7243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =