عرضه ۲۹۲ ملک در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی/ املاک مفسد بزرگ اقتصادی به فروش گذاشته شد

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در نخستین مزایده املاک و مستغلات سال ۱۴۰۳ سازمان، ۲۹۲ ملک به فروش گذاشته شده است.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد از آغاز برگزاری نخستین مزایده املاک و مستغلات این سازمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: در این مزایده ۲۹۲ ردیف ملک در سراسر کشور عرضه شده است. املاک و مستغلات در این مزایده، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی با ارزش پایه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان عرضه شده است.

وی گفت: از جمله یکی از املاک با ارزشی که در این مزایده عرضه شده مربوط به یکی از مفسدان بزرگ اقتصادی است که با حکم دستگاه قضایی در اختیار سازمان قرار گرفته و شامل یک مجموعه صنعتی با ۱۰ سوله،ساختمان کنترل باسکول و ۸.۵ هکتار مساحت است.

نورنژاد با بیان اینکه این مزایده از ساعت ۸ صبح دیروز (سه شنبه) آغاز شده و تا ساعت ۲۴روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه متقاضیان فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه کنند، افزود: زمان رمزگشایی پیشنهادات روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت خواهد بود.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

کد خبر 72982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =