۴ بستر تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون وزیر کار با تاکید بر اینکه قوانین و مقررات نیازمند اصلاح هستند، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نگرش‌ها باید تغییر و بهبود فضای کسب و کار محقق شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز، سیدحمید کلانتری گفت: برای توسعه سرمایه گذاری و رونق آن نیازمند تغییر نگرش ها، حذف موانع، بهبود فضای كسب و كار و مشاركت جویی هستیم تا سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اظهارداشت: اولین مسئله ای كه زمینه سرمایه گذاری را فراهم می كند نگاه مردم هر استان و دیدگاه های فرهنگی است. اصلاح قوانین و مقررات با هدف بهبود فضای كسب و كار و اجرایی شدن آن به عنوان دومین گام در زمینه سرمایه گذاری بوده كه تلاش همه دست اندركاران این بخش را طلب می كند.

کلانتری با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی برای گرفتار نشدن سرمایه‌ داران در بروكراسی‌های اداری تاکید كرد: باید سطح مشاركت پذیری در استان را افزایش دهیم و از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری استقبال كنیم.

وی با بیان اینكه خصوصی سازی باید به معنای واقعی در كشور اتفاق بیافتد گفت: دنیا سال هاست دانسته كه اقتصاد دولتی دیگر جوابگو نیست و ما نیز در این راستا باید به سمت اقتصاد تعاون محور پیش برویم.

کد خبر 7317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =