صنعتگران سرزمین  لاله های نارنجی در راه تهران

بخش خصوصی هلند آمادگی دارد تا در دوران پسا تحریم همکاری های خود را با شرکت های ایرانی در بخش های مختلف توسعه دهد

بخش خصوصی هلند آمادگی دارد تا در دوران پسا تحریم همکاری های خود را با شرکت های ایرانی در بخش های مختلف توسعه دهد. مدیر یک شرکت هلندی فعال در صنعت پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز  از علاقه مندی صنعتگران این کشور برای حضور در تهران خبر داد و گفت: شرکت های هلندی به دنبال از سرگیری فعالیت های خود به ویژه در ارتباط با صنعت پتروشیمی ایران هستند.
سارا پاپینگ، مدیر فروش شرکت هولند کالرز ( HCA ) Holland Colours  هلند، با تاکید بر زمینه های مشترک همکاری میان دو کشور اظهار کرد: خوشبختانه ایران به عنوان کشوری رو به رشد می تواند به عنوان یک کشور صنعتی در آینده نزدیک به یکی از شرکای اقتصادی کشورهای اروپایی تبدیل شود.
 وی ادامه داد: هلند می تواند در زمینه انتقال دانش و فناوری های نوین با ایران همکاری کند و زمینه های مشترک خوبی برای همکاری وجود دارد. پاپینگ در پاسخ به پرسشی درباره هدف از حضور در نمایشگاه ایران پلاست امسال عنوان کرد: ما در سال های گذشته به صورت مستقیم با بازار ایران در ارتباط بوده ایم و در حال حاضر به دنبال تجدید روابط گذشته و از سرگیری فعالیت های خود در بازار ایران هستیم.
این شرکت عرضه کننده محصولاتی نظیر رنگدانه های صنعتی برای صنایع بسته بندی و پی وی سی ( PVC ) است.  به گزارش اگزیم نیوز، حجم تجارت ایران و هلند پارسال حدود 650 میلیون دلار بود که بیش از 600 میلیون دلار آن را واردات ایران از هلند و 50 میلیون دلار آن را صادرات ایران به هلند تشکیل می‌داد.
گفتنی است که ایران و هلند چند روز قبل یادداشت تفاهم امضا کردند و دراين يادداشت تفاهم برای گسترش همكاري هاي دوجانبه مي توان به «انرژي، همكاري هاي مالي، بانكي و بيمه، نهايي كردن موافقت نامه هاي اقتصادي، همكاري هاي حمل ونقل از جمله توسعه فرودگاه و بندري، مديريت منابع آب كشاورزي، بهداشت و تبادل تجربيات و اطلاعات در حوزه هاي مختلف» تاکید شده است.

کد خبر 7329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =