چشم انداز اقتصاد امیدوار کننده است/ ضرورت ایجاد ثبات اقتصادی در بلندمدت

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خوبی در تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی شکل گرفته که در مقایسه با شرایطی که با آن مواجه بودیم شاهد حرکت رو به جلو و امیدوارکننده ای است.

به گزارش روز شنبه اگزیم نیوز، غلامرضا منتظری با اشاره به برنامه‌های دولت برای سر و سامان بخشیدن به مشکلات اقتصادی افزود: امروز تلاش‌ها و رویکردهایی که دولت سیزدهم و بخش اقتصادی دولت در پیش گرفته قابل تقدیر و ارزنده است البته تا رسیدن تا افق مطلوب هنوز فاصله وجود دارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: انتظار داریم وزارت اقتصاد و بویژه بانک مرکزی در کنار تلاش‌های مثبتی که آغاز کرده اند دو رویکرد در حوزه مسایل اقتصادی و ساماندهی ارز در دستور فعالیت‌های خود قرار دهند که رویکرد اول برنامه کوتاه مدت است که آثار و تبعاتش به اصطلاح سر سفره مردم مشهود باشد.

منتظری تصریح کرد: رویکرد دوم، اتخاذ برنامه بلندمدت و پیش بینی پذیر کردن حوزه اقتصاد و بازار است زیرا بی ثباتی به اعتماد مردم آسیب می‌زند اگر در قالب برنامه‌های بلندمدت، اقتصاد برای مردم و تولیدکنندگان پیش بینی پذیر باشد قطعا جامعه نیز به سمت آرامش و ثبات حرکت خواهد کرد.

کد خبر 73891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =