مدیریت اقتصادی شجاعانه در دولت شهید رئیسی/ اصلاح امور غلطی که در دولت‌های قبلی بر مردم تحمیل شد

نماینده مجلس یازدهم گفت: بسیاری از مصوبات و راهبردهای دولت سیزدهم در راستای تامین منافع عمومی و بهبود وضعیت اقتصادی بود.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز، اقبال شاکری در خصوص عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم و آثار مطلوب کاهش نرخ تورم تولید اظهار داشت: شاخص‌های اقتصادی با ما سخن می‌گویند، چرا که بررسی آنها نشان دهنده عملکرد دولت‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

وی در این باره افزد: کاهش تورم تولید، کاهش و کنترل رشد نقدینگی و رشد اقتصادی در دولت سیزدهم را می‌توان به عملکرد مثبت این دولت نسبت داد. بنده به جرات بر این موضوع تاکید می‌کنم که شهید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردمی؛ صادقانه خدمت کرد و هر کاری که به نفع مردم و منافع عمومی جامعه بود را در دستور کار قرار داد.

شاکری معتقد است: در شجاعت مدیریت دولت شهید رئیسی همین بس که به این موضوع اشاره شود که جز وی به عنوان رئیس جمهور، هیچ یک از روسای جمهور سابق زیر بار قوانینی مثل قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، قانون رتبه‌بندی معلمان، قانون افزایش حقوق سربازان و ساماندهی پرستاران که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را مشمول می‌شود نرفتند.

این نماینده سابق مجلس در این باره توضیح بیشتری داد و گفت: بیمه رایگان دهک‌های پایین، درمان کودکان زیر ۷ سال و بسیاری از مواردی که مردم بهتر از ما می‌دانند چرا که آن را از نزدیک لمس کرده‌اند؛ نشانه خدمتی است که دولت شهید رئیسی در مدت زمان کوتاهی که داشت است.

وی گفت: بسیاری از مصوبات دولت و راهبردهایی که برای تامین منافع عمومی انجام شد بار اقتصادی دارد یعنی منجر به بهبود وضعیت اقتصادی و عدم تحمیل مخارج سنگین به مردم می‌شود از این نظر درکنار شاخص‌های کلان اقتصادی کنترل شده توسط دولت و بانک مرکزی باید به سایر دستاوردهای دولت که جنبه اقتصادی و عمومی دارد نیز توجه شود.

شاکری افزود: دولت آقای رئیسی در سه سال گذشته با عبور از دولت ناتوان قبلی ثابت کرد با سستی و تنبلی و از طرف دیگر چشم داشتن به طرف خارجی نمی‌توان بر مشکلات اقتصادی جامعه غلبه کرد به این خاطر شبانه روز تلاش کرد تا بسیاری از امور غلطی که در دولت‌های قبلی بر مردم تحمیل شده بود را اصلاح کند.

وی گفت: اولین گام دکتر رئیسی اصلاح قوانین بود و تاکید بر آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه و رشد اقتصادی درحوزه‌های مختلف. بی شک راهبردهای مورد نظر دکتر رئیسی را می‌توان علامت‌های بسیار مهمی برای رونق اقتصادی کشور دانست که امیدواریم مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور آن‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 74120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =