بهره‌برداری از ۳.۶ هزار میلیارد تومان پروژه‌های صنایع تبدیلی در هفته جهاد کشاورزی

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان‌های کشور با ظرفیت جذب ماده خام یک میلیون و ۱۵۰ تن و اشتغال‌زایی ۶ هزار و ۱۰۰ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش اگزیم نیوز،کریم ذوالفقاری روز چهارشنبه در گفت‌وگویی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به همه کشاورزان و بهره‌برداران و صاحبان کارخانه‌های صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، افزود: صنایع تبدیلی غذایی رتبه اول سرمایه‌گذاری در پروژه‌های قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی است.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در مذمت خام‌فروشی و در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نام گرفته، طرح تحول توسعه صنایع تکمیلی محصولات کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: استان‌های خراسان رضوی، کرمان و کردستان به لحاظ تعداد پروژه قابل افتتاح و استان‌های مازندران، خراسان رضوی و یزد به لحاظ میزان سرمایه‌ گذاری حائز رتبه‌های اول تا سوم در بین سازمان‌های جهاد کشاورزی هستند که موفقیت چشمگیری است.

ذوالفقاری گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی در کشور در حال اجرا بوده که آینده خوبی را برای ایجاد ارزش افزوده از محصولات کشاورزی تداعی خواهد کرد.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی بیان کرد: با توجه به حضور چشمگیر شرکت‌های صنایع غذایی و فراوری همچنین صنایع وابسته و مرتبط با آن در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته تهران که در حال برگزاری است، همه علاقه‌مندان و صاحبان سرمایه را به حضور، مشارکت و سرمایه‌گذاری در این بخش دعوت کردند.

کد خبر 74243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =