تاسیس بانک ایران-سنگاپور

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران روز جمعه در پایان سفر به سنگاپور، از تاسیس و راه اندازی بانک مشترک ایران و سنگاپور خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز، محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی ایران در تشریح سفر سه روزه هیات ایرانی به ریاست 'علی ربیعی' وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سنگاپور، گفت که بحث انتقالات بانکی از مهمترین محورهای مذاکرات با مقامات بلندپایه این کشور جنوب شرق آسیا بود.
وی به مذاکرات خود با دبیر کل کنگره ملی تجارت (اتحادیه اصناف) سنگاپور اشاره کرد و گفت که در این مذاکرات ایجاد بانک مشترک بین دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گفته وی، این بانک با توجه به شرایط دوران پساتحریم با سرمایه مشترک و نرم افزارها، سخت افزارها و شبکه بانکی که سنگاپور در جهان دارد، ایجاد می شود.
جلالی پور گفت که مذاکرات جدی در مورد شرکت های هولدینگ مشترک برای تولید و صادرات محصولات ایرانی در منطقه ای که سنگاپور بازارهای خوبی دارد نیز انجام شد.
وی گفت که تجارو فعالان بازرگانی سنگاپور و مجموعه فدراسیون تجارت و صنعت این کشور استقبال خوبی از هیات ایرانی انجام دادند و رئیس این فدراسیون برای سفر به کشورمان ابراز علاقه کرد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران ابراز امیدواری کرد ادامه مذاکرات با سفر هیاتی از فدراسیون صنعت و تجارت سنگاپور به تهران که بزودی انجام می شود، صورت گیرد و توافقات عملی انجام شود.

کد خبر 9730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =