نرخ ارز

نرخ ارز

  • کاهش نرخ دلار و یورو نسبت به روز گذشته

    کاهش نرخ دلار و یورو نسبت به روز گذشته

    مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران گفت: میانگین موزون دلار در معاملات روز جاری(چهارشنبه)این بازار روزانه ۰.۵ درصد و معاملات یورو با ۱.۶۳ درصد نسبت به روز گذشته (سه شنبه) کاهش نشان می دهد.

  • کاهش نرخ رسمی ۳۰ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۳۰ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز(چهارشنبه، ۲۴ آذر) اعلام کرد که براساس آن، بهای ۳۰ واحد پولی کاهش و قیمت ۹ ارز افزایش یافت. نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی ۲۰ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۲۰ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز(سه‌شنبه، ۲۳ آذر)اعلام کرد که براساس آن، بهای ۲۰ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۹ ارز افزایش یافت. نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

  • تداوم کاهش نرخ دلار، یورو و پوند

    تداوم کاهش نرخ دلار، یورو و پوند

    بازار آزاد امروز(دوشنبه)نیز در ادامه روند ریزشی نرخ ارز، شاهد کاهش قیمت دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس، درهم امارات، لیر ترکیه و فرانک سوئیس بود.

  • نرخ رسمی ۲۵ ارز ثابت ماند

    نرخ رسمی ۲۵ ارز ثابت ماند

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (دوشنبه، ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰) اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۲ واحد پولی کاهش و قیمت ۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۲۵ واحد پولی دیگر ثابت ماند.

  • افت نرخ دلار، یورو و پوند

    افت نرخ دلار، یورو و پوند

    بازار آزاد امروز (یکشنبه)شاهد افزایش ارزش ریال ایران برابر دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس، لیر ترکیه، فرانک سوئیس و یوان چین بود.

  • کاهش نرخ رسمی۲۴ ارز

    کاهش نرخ رسمی۲۴ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (یکشنبه، ۲۴ آذر ۱۴۰۰) اعلام کرد که براساس آن، بهای ۲۴ واحد پولی کاهش و قیمت هفت ارز افزایش یافت. نرخ ۱۵ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

  • بررسی تاثیر اقدامات اخیر برای کاهش نرخ ارز

    بررسی تاثیر اقدامات اخیر برای کاهش نرخ ارز

    تغییر شرایط تخصیص ارز سهمیه‌ای، وعده راه‌اندازی سامانه‌ای آنلاین برای دریافت ارز، اعلام نیازهای ارزی جدید از کانون صرافان به بانک مرکزی، اخذ مالیات از خرید و فروش ارز و دستگیری و مسدود شدن حساب اخلالگران ارزی از جمله اقدامات دولت و بانک مرکزی برای مدیریت نوسانات است که باید دید این گونه اقدامات، التهابات بازار ارز را کاهش می‌دهد یا خیر؟

  • نرخ رسمی ۲۵ ارز کاهش یافت

    نرخ رسمی ۲۵ ارز کاهش یافت

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه) اعلام کرد که براساس آن، بهای ۲۵ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۳ ارز افزایش یافت. نرخ هشت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

  • مالیات خرید و فروش ارز شامل سامانه نیما و ارز مسافرتی نمی‌شود

    مالیات خرید و فروش ارز شامل سامانه نیما و ارز مسافرتی نمی‌شود

    خرید و فروش ارز از طریق سامانه نیما، خرید ارز مسافرتی و سایر روش‌های تعریف شده قانونی برای تهیه ارز، مشمول پرداخت مالیات علی الحساب ۱۰ درصد فروش نمی‌شود.

  • نامه بانک مرکزی به صرافی‌ها برای اعلام نیازهای جدید ارزی

    نامه بانک مرکزی به صرافی‌ها برای اعلام نیازهای جدید ارزی

    بانک مرکزی در مکاتبه ای با رییس شورای عالی کانون صرافان ایران خواستار اعلام نیازهای جدید ارزی متقاضیان واقعی به بانک مرکزی شد.

  • کاهش نرخ رسمی ۱۵ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۱۵ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۴۰۰) اعلام کرد که براساس آن، بهای ۱۵ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۳ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۸ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی ۲۰ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۲۰ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که براساس آن، بهای ۲۰ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۹ ارز افزایش یافت. نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی یورو

    کاهش نرخ رسمی یورو

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۴۰۰) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۹ واحد پولی از جمله یورو کاهش و قیمت چهار ارز افزایش یافت. نرخ ۲۳ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی ۱۳ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۱۳ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (یکشنبه، ۱۴ آذر ۱۴۰۰) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۳ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۱ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

  • افزایش نرخ رسمی یورو

    افزایش نرخ رسمی یورو

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (چهارشنبه، دهم آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۴ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی ۲۲ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۲۲ ارز

    بانک مرکزی امروز (سه‌شنبه نهم آذرماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت ۲۲ واحد پولی کاهش و ۱۶ ارز افزایش یافت. بهای ۸ واحد پولی دیگر نیز بدون تغییر باقی ماند.

  • افزایش نرخ رسمی ۱۷ ارز

    افزایش نرخ رسمی ۱۷ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (دوشنبه، هشتم آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن بهای هشت واحد پولی کاهش و قیمت ۱۷ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۲۱ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی ۱۸ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۱۸ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (یکشنبه، هفتم آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۸ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ هشت واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.

  • کاهش قیمت دلار و یورو در بازار

    کاهش قیمت دلار و یورو در بازار

    بازار آزاد امروز (شنبه) شاهد کاهش قیمت دلار آمریکا، یورو، درهم امارات، لیر ترکیه، و روبل روسیه مقابل ریال ایران بود.

  • کاهش نرخ رسمی ۲۴ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۲۴ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (چهارشنبه، سوم آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۴ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی ۲۹ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۲۹ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (سه‌شنبه، دوم آذرماه) اعلام کرد که براساس آن بهای ۲۹ واحد پولی کاهش و قیمت ۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ هشت واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.

  • نرخ رسمی ۳۵ ارز ثابت ماند

    نرخ رسمی ۳۵ ارز ثابت ماند

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (دوشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۰) اعلام کرد که بر اساس آن قیمت ۵ واحد پولی کاهش و ۶ ارز افزایش یافت. بهای دلار و ۳۴ واحد پولی دیگر هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی ۲۳ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۲۳ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (یکشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰) اعلام کرد که بر اساس آن قیمت ۲۳ واحد پولی کاهش و ۱۰ ارز افزایش یافت. نرخ دلار و ۱۲ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.

  • تولید کشور در شرایط کنونی توجیه اقتصادی ندارد

    عضو اتاق بازرگانی زنجان:

    تولید کشور در شرایط کنونی توجیه اقتصادی ندارد

    عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان از وجود معضلات متعدد در مسیر تولید کشور انتقاد کرد و گفت: شرایط نامناسب کنونی بخصوص چند نرخی بودن ارز، فعالیت بخش تولید را بلحاظ تامین نیاز بازار داخلی و یا با هدف صادرات به بازارهای منطقه و جهان عملاً غیراقتصادی کرده است.

  • کاهش نرخ رسمی ۲۷ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۲۷ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (چهارشنبه، ۲۶ آبان‌ماه) اعلام کرد که براساس آن قیمت ۲۷ واحد پولی کاهش و بهای ۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی ۱۹ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۱۹ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (سه‌شنبه، ۲۴ آبان‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن قیمت ۱۹ واحد پولی از جمله یورو کاهش و بهای ۱۸ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ دلار و هشت واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.

  • کاهش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی برای دومین روز پیاپی

    کاهش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی برای دومین روز پیاپی

    مدیرکل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از کاهش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی برای دومین روز پیاپی خبر داد و میانگین وزنی دلار و یورو در معاملات روز(دوشنبه) را به ترتیب ۲۶ هزار و ۸۷۰ تومان و ۳۱ هزار و ۲۳۳ تومان اعلام کرد.

  • کاهش نرخ رسمی ۱۵ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۱۵ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (دوشنبه، ۲۴ آبان‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن قیمت ۱۵ واحد پولی کاهش و بهای ۱۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۷ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.

  • کاهش نرخ رسمی ۱۵ ارز

    کاهش نرخ رسمی ۱۵ ارز

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (یکشنبه، ۲۳ آبان‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن قیمت ۱۵ ارز کاهش و قیمت ۲۲ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۹ ارز ثابت ماند.