طلا

طلا

  • تداوم رشد قیمت سکه و طلا با افزایش ۱۵ دلاری بهای انس

    تداوم رشد قیمت سکه و طلا با افزایش ۱۵ دلاری بهای انس

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه دهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۱ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ترمز همزمان دلار و طلای جهانی

    ترمز همزمان دلار و طلای جهانی

    قیمت طلا امروز(سه‌شنبه) پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح خود در بیش از یک هفته گذشته آرام گرفت زیرا دلار در آستانه نشست سیاست‌گذاری فدرال رزرو وجایی که بانک مرکزی آمریکا احتمالاً افزایش بیش‌ازحد دیگری نرخ بهره را ارائه خواهد کرد، ثابت ماند.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه نهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه هشتم آبان‌ماه) روز آرامی را پشت سر گذاشت به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۶ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۱۹ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • جزئیات رشد تولید محصولات معدنی‌/ امکان واردات طلا و نقره‌ بدون عوارض گمرکی و مالیات

    جزئیات رشد تولید محصولات معدنی‌/ امکان واردات طلا و نقره‌ بدون عوارض گمرکی و مالیات

    مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت گفت: محصولات معدنی نظیر فولاد خام، محصولات فولادی، آلومینیوم، کاشی و سرامیک و آهن اسفنجی در سال جاری نسبت به سال قبل به ترتیب ۱۸ درصد، ۱۱ درصد، ۲۰ درصد، ۹ درصد و ۲۰ درصد افزایش تولید داشته است.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه هفتم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • پیش‌بینی کارشناسان از رفتار بازار طلا

    پیش‌بینی کارشناسان از رفتار بازار طلا

    بازار طلا شاهد احساسات متزلزل است اما قیمت هر اونس در هفته آینده باید بالای ۱۶۲۰ دلار باقی بماند.

  • کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه چهارم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۷ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ۵۰ درصدی واردات طلای چین در ماه سپتامبر

    کاهش ۵۰ درصدی واردات طلای چین در ماه سپتامبر

    داده‌های روز سه‌شنبه (۲۵ اکتبر) نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه سپتامبر نسبت به ماه قبل به نصف رسیده است.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه شنبه سوم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۸ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افت قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    افت قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه دوم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه اول آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه سی‌ام مهرماه) شاهد رشد قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۳۲ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۷۷ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • بازگشت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومانی

    بازگشت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه بیست‌وهفتم مهرماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت طلا و سکه

    کاهش قیمت طلا و سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ناچیز قیمت طلا و سکه

    کاهش ناچیز قیمت طلا و سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۲ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش نرخ سکه و طلا در بازار

    افزایش نرخ سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه) شاهد افزایش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افت نرخ سکه و طلا در بازار

    افت نرخ سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه بیست‌وسوم مهرماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه بیستم مهرماه) شاهد رشد قیمت سکه و کاهش نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۹۷۷ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد نرخ طلا و کاهش قیمت سکه تمام در بازار

    رشد نرخ طلا و کاهش قیمت سکه تمام در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه نوزدهم مهرماه) شاهد افت قیمت سکه و رشد نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه هجدهم مهرماه) شاهد افت قیمت انواع سکه و رشد نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۶۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • تداوم افت قیمت سکه و طلا در بازار

    تداوم افت قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه هفدهم مهرماه) شاهد افت قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه شانزدهم مهرماه) شاهد افت قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۱۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • بازگشت انس طلا به بالای ۱۷۰۰ دلار

    بازگشت انس طلا به بالای ۱۷۰۰ دلار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه شنبه دوازدهم مهرماه) شاهد رشد قیمت انس طلا در بازارهای جهانی بود به نحوی که هر انس با ۹ دلار و ۱۴ سنت افزایش به یک هزار و ۷۰۹ دلار و ۹ سنت رسید.

  • روز آرام در بازار طلا و سکه

    روز آرام در بازار طلا و سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه یازدهم مهرماه) شاهد کاهش ناچیز قیمت سکه و رشد طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ورود سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه دهم مهرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • واردات طلای چین در صدر رکورد چهار ساله

    واردات طلای چین در صدر رکورد چهار ساله

    واردات طلای چین در ماه اگوست از طریق هنگ‌کنگ به بالاترین حد خود در چهار سال گذشته رسید.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه نهم مهرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۹۱ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • دو هفته حیاتی برای کاهش یا صعود طلا

    دو هفته حیاتی برای کاهش یا صعود طلا

    تحلیلگران می‌گویند آنچه برای بازار طلا در دو هفته آینده رخ می‌دهد برای قیمت‌های پایان سال بسیار مهم است؛ در حال حاضر همه نگاه‌ها به آخرین آمار اشتغال و تورم معطوف است، زیرا طلا در بحبوحه تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی و تشدید نوسانات بازار نشانه‌های امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد.

  • رشد قیمت سکه در بازار

    رشد قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه ششم مهرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۲۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.