بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از مجموعه صنعتی ماموت

مدیرعامل و معاونین بانک توسعه صادرات ایران از گروه صنعتی ماموت بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی تولید محصولات این مجموعه قرار گرفتند.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز، مدیرعامل هلدینگ ماموت در جلسه ابتدایی این بازدید سه ساعته گزارشی از فعالیت‌ها و روند تولید محصولات این شرکت ارایه کرد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران هم در این جلسه با تشریح خدمات و تسهیلات قابل ارائه توسط بانک به وجوه تمایز بانک توسعه صادرات ایران با سایر بانک‌ها اشاره کرد.

دکتر افشین خانی با تبیین جزئیات طرح الماسان از اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، خرید دین، مرابحه برای واردات کالا، اعطای تسهیلات ارزی برای تسهیل واردات، پذیرش رکن ضامن و صدور انواع ضمانت‌نامه به عنوان بخشی از خدمات و تسهیلات قابل ارایه از سوی این بانک یاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سرعت در تصویب مجوزهای لازم برای تخصیص اعتبارات به عنوان یکی از نقاط تمایز بانک نام برد و گفت: چابکی در ارائه خدمات مالی به مشتریان توسط بانک توسعه صادرات قابل مقایسه با هیچ بانکی نیست چرا که سیاست اصلی بانک بر سرعت استوار است.

این بازدید در ادامه سلسله برنامه‌های مدیریت بانک در راستای جذب مشتریان خوش‌نام و افزایش سطح تعاملات بانکی با ایشان صورت گرفت و توافقات لازم برای تقویت ارتباط بانک با این مجموعه صورت گرفت.

گفتنی است گروه صنعتی ماموت از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع تریلر و ساندویچ پانل در زمینی به مساحت ۲ هکتار آغاز نمود و اکنون پس از گذشت سه دهه فعالیت مستمر به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی سازنده خودروهای سنگین در ایران و تخصصی‌ترین تولیدکننده انواع تریلر، کاربری‌های تجاری و ساندویچ پانل خانه‌های پیش‌ساخته و کانکس در خاورمیانه شناخته می‌شود. همچنین این واحد صنعتی نقش موثری در توسعه تولید و اشتغالزایی در کشور ایفا می کند.

کد خبر 73729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =